2013. február 9., szombat

2012

Év elején járva különösen népszerű dolog listákat, összefoglalókat gyártani. Úgyhogy jöjjön egy olyan, amilyet már tavaly is produkáltam. Dalok filmekből. Nem mindegyik eredeti (van köztük feldolgozás) és nem mindegyik 2012-es (a bemutató dátumát vettem alapul), de élményben ettől függetlenül nincs hiány. Az első helyezettért bocsánat, de már akkor tudtam, hogy ez fog nyerni, amikor láttam a filmet még október közepén. A várható Oscar-díjas betétdal - hasonlóan a tavalyi évhez - megint a negyedik helyet foglalja el a listán.
A legjobb öt filmdal a tavalyi évből - szerintem:

5. Merida, a bátor - Learn me right – (Mumford & Sons feat. Birdy) Learn me right

4. Skyfall - Skyfall - (Adele) Skyfall

3. Merida, a bátor - Noble maiden fair - (Emma Thompson and Peigi Barker) Noble maiden fair

2. Fékezhetetlen - Fire and brimstone - (The Bootleggers feat. Mark Lanegan) Fire and brimstone

1. Hófehér és a vadász - Breath of life - (Florence and the machine) Breath of Life

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

BEST OF 2023 - MOVIES / A legjobb filmek

73. A szörny 72. Asterix és Obelix: A Középső Birodalom 71. Megtorlás   70. Transformers: A fenevadak kora 69. The Electro-Rocker 68. Barátn...