Ezt legszívesebben el se készíteném, de sajnos van, amikor mellényúl az ember. Ezektől a mozgóképes termékektől jobb óvakodni. A tavalyi év 10 leggyengébb filmje nálam.
10. Anna
9. Éretlenségi
8. Men in Black - Sötét zsaruk a Föld körül
7. Rádiócsend
6. Támadás a Fehér Ház ellen 3. - A védangyal bukása
5. Szupercella 3. - Az ördögverem
4. Hellboy
3. Rambo V: Utolsó vér
2. Godzilla 2. - A szörnyek királya
1. Gemini Man
"Az ember az élet tapasztalatáért megy moziba, mert a film inkább, mint bármelyik más művészet, kiszélesíti, gazdagítja és koncentrálja az ember tényszerű tapasztalatát, és emellett nemcsak egyszerűen gazdagítja, hanem hosszabbá, mondjuk így, lényegesen hosszabbá teszi. Ebben rejlik a film valóságos ereje..." (Andrej Tarkovszkij)
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
BEST OF 2023 - MOVIES / A legjobb filmek
73. A szörny 72. Asterix és Obelix: A Középső Birodalom 71. Megtorlás 70. Transformers: A fenevadak kora 69. The Electro-Rocker 68. Barátn...
-
A legtöbben már túl vannak rajta és hátradőlve várják, hogy kedvükre írhassanak a szakma döntéseiről. Ma még két szervezet jön, aztán pár na...
-
39-30 39. Az Eichmann Show 1961-ben egy feketelistás hollywoodi televíziós rendező és egy vakmerő producer számos akadállyal szembenéz...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése