Jöjjön az elmúlt év legjobbjait felvonultató lista. Pontosabban a kedvenceim lajstroma. Van köztük pár perces rajzfilm, három és félórás gengsztereposz, szociohorror, 3(!) dokumentumfilm, 8 animáció, és végre (ismét) magyar film! Jó évünk volt, na!
25. Negative Space
24. Jégvarázs 2.
23. Így neveld a sárkányodat 3.
22. Medvevilág Szicíliában
21. Tű, cérna, szerelem
20. Mi
19. Tisztogatók
18. Joker
17. Neverland elhagyása
16. Volt egyszer egy... Hollywood
15. Late Afternoon
14. Alelnök
13. A kedvenc
12. The Bear Hunter
11. A pingvinek titkos élete
10. A világítótorony
9. A róka
8. Zöld könyv - Útmutató az élethez
7. Az ír
6. A két pápa
5. Élősködők
4. Gettó Balboa
3. Az aszfalt királyai
2. Toy Story 4.
1. Házassági történet
"Az ember az élet tapasztalatáért megy moziba, mert a film inkább, mint bármelyik más művészet, kiszélesíti, gazdagítja és koncentrálja az ember tényszerű tapasztalatát, és emellett nemcsak egyszerűen gazdagítja, hanem hosszabbá, mondjuk így, lényegesen hosszabbá teszi. Ebben rejlik a film valóságos ereje..." (Andrej Tarkovszkij)
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
BEST OF 2023 - MOVIES / A legjobb filmek
73. A szörny 72. Asterix és Obelix: A Középső Birodalom 71. Megtorlás 70. Transformers: A fenevadak kora 69. The Electro-Rocker 68. Barátn...
-
A legtöbben már túl vannak rajta és hátradőlve várják, hogy kedvükre írhassanak a szakma döntéseiről. Ma még két szervezet jön, aztán pár na...
-
39-30 39. Az Eichmann Show 1961-ben egy feketelistás hollywoodi televíziós rendező és egy vakmerő producer számos akadállyal szembenéz...
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése